lördag 26 november 2011

Jag är ny på det här!

Jaha, då var jag igång! '
Jag är ny på det här med att blogga så det kommer kanske ta en stund innan jag lärt mig alla finesser! Men då får det vara så!

Jag har länge närt en dröm om att starta eget för att så småningom kunna leva på det!
Och på måndag smäller det, jag har anmält mig till en kurs i nyföretagande och det ska bli så spännande! Jag har ju verkligen bestämt mig för att det är dags, så nu är det bara att trampa på gasen och öka farten.
Som min kära storebror påpekade; Ingen kommer ihåg en fegis! Så härmed ber jag att få kalla mig MODIG

I den här bloggen kommer jag försöka visa upp det jag syr och handarbetar i övrigt. En del kommer jag lägga ut till försäljning.
Eftersom jag har två underbara döttrar, 8 och 4 år gamla, kommer det troligen att handla en del om dem och min familj i övrigt också!

Det första jag tänkte visa er här på min blogg är förvaringskorgar som jag sytt. De flesta är väldigt juliga, kanske beroende på att det är första advent i morgon, men jag syr givetvis i andra färger också.
Vill du köpa en? Kontakta mig via bloggen så ordnar vi det på bästa sätt!







//Anneli

2 kommentarer:

  1. Tack för den fina kommentaren på min sida! Kul att ha inspirerat till en ny blogg :-) Korsetten är heeelt underbar! Lycka till med alla projekt! Kram Anna (stadshimmel.blogspot.com)

    SvaraRadera