söndag 27 november 2011

Det gäller att ligga i

Tänkte att jag skulle publicera lite prylar som jag gjort tidigare i mitt liv!
Jag har ju alltid hållit på med textilier och pyssel i största allmänhet, återbrukat gamla saker osv.



Väskan var en helt vanlig partyväska från H&M men den var inte kul! En kväll, strax innan vi skulle på bröllop, kom det till mig som en blixt från klar himmel... varför inte pynta väskan med pärlor! Sagt och gjort, det var precis vad jag gjorde.




Korsetten gjorde jag som ett led i min textillärarutbildning, i slutet på 90-talet. Den syddes från början i linne tyg men blev så tråkig så jag valde att  klä den i mitt favoritmaterial- Siden, dessutom kunde jag inte låta bli att pynta den med pärlor.

Det kommer komma mer framöver! Håll utkik!

// Anneli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar